GRAFICKÁ VIZUÁLNÍ IDENTITA
Cílem vytvoření jednotné vizuální identity (corporate identity) je navrhnout a definovat grafický motiv a styl, který lze aplikovat na veškeré komunikační materiály tak, aby došlo ke sjednocení vizuální stránky komunikace mezi společností, jejími zaměstnanci a především pak jejími klienty.
Do grafické vizuální identity řadíme všechny firemní, propagační i marketingové materiály od vizitek, dopisních papírů, emailových podpisů, až po webové stránky a online prezetace.
Náležité používání vizuální komunikace vzbuzuje mezi klienty i zaměstnanci pocit ucelenosti a tím zaručuje jednotné vystupování, které buduje profesionální image a důvěryhodnost služeb i produktů společnosti.
Hlavním výstupem při návrhu vizuální identity je vytvoření a předání design manuálu, který definuje použití grafického motivu v praxi.
DESIGN MANUÁL
Design manuál je především prvním krokem k systematickému budování jednotného vizuálního stylu. Správné používání loga a corporate identity vzbuzuje mezi klienty i zaměstnanci pocit ucelenosti a tím zaručuje jednotné vystupování, které buduje profesionální image a důvěryhodnost služeb i produktů společnosti.