Proto, abychom pro Vás vytvořili perfektní logo a sjednotili vizuální styl, je nutné dodržet jednotlivé na sebe navazující kroky a především sjednotit co nejvíce podkladů týkajících se firmy, produktů, služeb a všech potřebných informací.
Celým procesem spolupráce Vás bude provázet náš projektový manažer, který zajistí hladký průběh realizace. Kompletní realizaci nového loga a vizuální identity s Vámi probere na osobní schůzce nebo formou konferenčního hovoru.
Upřesníte nám svoje požadavky a řeknete nám, co od nového loga očekáváte. My navrhneme ideální řešení. Domluvíme se tak na rozsahu a technickém řešení.
Jakmile se společně dohodneme na rozsahu zakázky bude Vám obratem zaslána cenová nabídka s termínem realizace. Cena nového loga se odvíjí od náročnosti (počtu návrhů, korektur a celkového počtu grafiků, kteří se zakázce věnují). Dalším ukazatelem ceny je rozsah předaných manuálů a příprava podkladů pro registraci ochranné známky loga.
Po odsouhlasení cenové nabídky Vám zašleme návrh smlouvy o dílo včetně příloh obsahující specifikaci díla, časový harmonogram, jednotlivé termíny a technickou specifikaci.
Standardně jsou termíny pro vytvoření nové vizuální identity nastaveny následovně:
- analýza projektu (4 dny)
- ruční náčrty symbolu loga (3 dny)
- vektorizace symbolů (2 dny)
- výběr vhodné typografie (4 dny)
- interní konzultace týmu (2 dny)
- rozpracování grafických návrhů (4 dny)
- příprava prezentace (2 dny)
- odeslání prezentace
- korektury a zapracování zpětné vazby (3 dny)
- příprava k předání dokumentace (3 dny)
*Uvedené jsou pracovní dny.
Při podpisu smlouvy Vám bude automaticky vygenerována proforma faktura ve výši 1/3 z celkové částky projektu. Dnem úhrady startuje realizace projektu. Tato částka slouží i jako skicovné v případě výběrového řízení.
Kompletní komunikace i jednotlivé termíny jsou detailně archivovány v našem projektovém systému, ke kterému máte neustálý přístup. Prostřednictvím intranetového systému můžete s námi komunikovat, sdílet podklady a zadávat jednotlivé korektury.
Základem úspěšné realizace každého projektu je shromáždění všech potřebných informací o Vaší společnosti, mezi které patří definice cílové skupiny, konkurence a působnosti. Pokud budete cítit potřebu některé body blíže specifikovat zašleme Vám projektový dotazník.
Dalším krokem je vektorizace symbolů.
Kromě velikosti znaku se zaměřujeme na další charakteristiky, které odlišují různá písma. Záleží na použitém písmu, ale také na tloušťce, sklonu a šířce znaku.
Při výběru vhodné typografie a interních korekturách týmu s art directorem rozpracujeme grafické návrhy nového loga.
Prezentace probíhá dle dohody osobní schůzkou, případně interaktivní prezentací v PDF.
Korektury a zapracování zpětné vazby z Vaší strany.
Pokud jste s koncepcí a finálním výstupem spokojeni, vystavujeme konečnou fakturu.
Obdržíte od nás kompletní balíček veškerých formátů nového loga (ai, pdf, eps, png, jpg). Součástí je předání licence výhradního užití a příprava podkladů pro žádost o registraci ochranné známky a základní logo manuál, který obsahuje definice barevnosti CMYK, PANTONE, RGB, černobílá varianta, ochranná zóna)
Kompletní data jsou předána na FLASH USB disku.
Účastníme se debat o oborových výběrových řízeních a veřejných soutěžích a nabízíme pomocnou ruku při jejich organizování, ať už prostřednictvím osvětových článků, nebo přímých konzultací se zadavateli, kteří se na nás obracejí.