Grafické studio

FAQ Grafické studio

Než začneme společně tvořit nový projekt vše si na začátku promyslíme a pečlivě naplánujeme. Využíváme analytické nástroje, které nám pomohou při strategickém rozhodování a rešerši

  • Kdo je Vaší konkurencí.
  • Jaký o sobě vytváří veřejný obraz.
  • Jaká je jejich marketingová strategie.
  • Jaké technologie a postupy využívá.
  • Na jaké zákazníky se zaměřuje.
  • Jakým způsobem s nimi komunikuje.
  • V čem si navzájem konkurujete.
  • V čem se od vás konkurence liší.

Čím nám pomůžete?

  • Vy samozřejmě víte nejlépe, jaké jsou specifika Vaší konkurence.
  • My se na to zase dokážeme dívat z jiného hlediska.
  • Dejme naše zkušenosti dohromady a společně dosáhneme lepších výsledků.
  • Budeme rádi za Vaše podněty, názory a informace.
  • Včetně referencí, které se Vám líbí, které Vás oslovily a zaujaly.
  • To nám umožní lépe naplnit Vaše představy a očekávání.

Proč je to potřeba?

  • Správný odhad cílové skupiny je velmi důležitým nástrojem pro zvolení vhodného grafického stylu
  • Má působit tradičně, solidně a důvěryhodně?
  • Nebo dynamicky, svěže a mladistvě?
  • Jednoduše, minimalisticky, nadčasově?
  • Nebo luxusně, atraktivně, či konzervativně?
  • To vše záleží ná tom, kdo jsou Vaši zákazníci.
  • Nedívejte se proto na to z pohledu líbí/nelíbí.
  • Myslete na své zákazníky.

Čím nám pomůžete?

  • Vy samozřejmě víte nejlépe, jaké jsou specifika Vaší cílové skupiny.
  • My se na to zase dokážeme dívat z jiného hlediska.
  • Dejme naše zkušennosti dohromady a společně dosáhneme lepších výsledků.
  • Budeme rádi za Vaše podněty, názory a informace.
  • Včetně referencí, které se Vám líbí, které Vás oslovily a zaujaly.
  • Které nám umožní lépe naplnit Vaše představy a očekávání.

O co jde?

Při práci s barevností logotypu je třeba respektovat její přesný odstín. Firemní barvy jsou kodifikovány pomocí barevné škály PANTONE. Těmto přímým barvám odpovídají soutiskové barvy v systému CMYK a ostatních barevných systémech.

Jednobarevné provedení logotypu se aplikuje pouze v případě, kdy není možné z technického důvodu reprodukovat barevně. Povolené barevné podoby jsou pozitivní i negativní.

Proč to potřebujete?

  • Necháváte si u nás zpracovat nové logo?
  • A nechcete si připlatit za kompletní logo manuál?
  • Po pár letech se může stát, že již nebudete mít jak dohledat použitou barevnost.
  • Např. si budete chtít nechat vytvořit firemní vizuální styl.
  • Nebo si budete chtít nechat vyrobit propagační materiály ve firemních barvách.
  • V tiskovém centru se Vás budou ptát na přesnou barevnost Vašeho loga.
  • Z tohoto důvodu je dobré mít dokument s těmito informacemi.

Základní příručka, která definuje práci s logem se nazývá logo manuál. Design manuál řeší především práci s doprovodnou grafikou (grafickým prvkem), který je aplikován v rámci jednotné grafické identity. Spojením těchto dvou manuálů vzniká grafický manuál.

Logo manuál

Součástí tvorby loga je logo manuál, příručka, která definuje základní varianty použití nového loga, barevnost, písmo a veškeré možnosti manipulace a koordinace se značkou. Slouží pro přesnější komunikaci nejen v rámci firmy, ale pro externí dodavatele reklamy či reklamní agentury.

  • definice barevnosti CMYK, PANTONE, RGB
  • černobílá varianta
  • ochranná zóna
  • minimální velikost loga
  • zakázané varianty
  • pravidla aplikace sloganu (claimu)
  • definice firemních písem
  • síťový rozkres
  • aplikace na barevném pozadí
  • aplikace na fotografii
  • tvarové varianty symbolu / barevné varianty symbolu
  • kombinace s jinými značkami
  • definice světelné logo / gavírované logo / řezaná grafika

Design manuál

Narozdíl od logo manuálu samotný design manuál řeší především práci s grafickým prvkem, který je aplikován v rámci jednotné grafické identity (corporate identity).  Design manuál je především prvním krokem k systematickému budování jednotného vizuálního stylu. Správné používání loga a corporate identity působí na klienty i zaměstnance uceleně a zaručuje tím jednotné vystupování, které buduje profesionální image a důvěryhodnost služeb i produktů.

PÍSMA

    • Definice firemního písma
    • Primární font
    • Systémový font (pro elektronickou komunikaci
    • Definice textových bloků a nadpisů
    • Definice barevnosti textu na pozadí


FOTOGRAFIE

    • Pravidla pro výběr fotografií


INFOGRAFIKA

    • Definice stylu ikon
    • Definice barevnosti ikon
    • Ukázka navržené sady ikon
    • Definice grafu
    • Definice tabulky


KORPORÁTNÍ MATERIÁLY

    • Definice vizitka
    • Definice Hlavičkový papír plná verze DOC
    • Definice Hlavičkový papír zkrácená verze
    • Definice obálka DL
    • Definice sloha s chlopní A4
    • Definice poznámkový blok A4
    • Ukázka navržené tiskoviny
    • Ukázka powerpoint PPT
    • Ukázka rollup


SOCIÁLNÍ SÍTĚ

    • Profil Facebook
    • Profil Instagram
    • Profil LinkedIn
    • Profil Twitter
    • Příspěvky na FB/IG


DIGITÁLNÍ KOMUNIKACE

    • Emailový podpis
    • Emailový podpis s bannerem
    • Banner
    • Newsletter textový
    • Newsletter s fotografií


OSTATNÍ

  • Faktura
  • Smlouva
  • Razítko
  • Rollup
  • Polep vozového parku řezaná grafika
  • Polep vozového parku celopolep
  • Firemní trička / košile

Grafický manuál

Spojením těchto dvou manuálů (logo manuálu a design manuálu) vzniká grafický manuál.